Česta pitanja

Kako kupovati na dota.hr?

  1. Korak: odabir proizvoda i dodavanje u košaricu

Nakon što ste pronašli omiljeni proizvod te pročitali opis, potrebno je odabrati odgovarajuću veličinu (vodič za odabir veličine) i željenu količinu. Nakon toga proizvod dodajete u košaricu klikom na „Dodaj u košaricu“. Ukoliko je proizvod uspješno dodan u košaricu, na zelenom gumbu će na nekoliko sekundi pisati „Dodano“, a s gornje desne strane otvoriti će se mali padajući izbornik košarice koji će biti vidljiv na nekoliko sekundi. Unutar prozorčića možete kliknuti na „Pregled košarice“ ili „Plaćanje“. Ukoliko ipak odlučite dalje kupovati, prozorčić će se sam maknuti kako Vam pri tome nebi dalje smetao.

  1. Korak: pregled košarice

Savjetujemo da svaki put prije plaćanja kliknete na gumb padajućeg prozorčića „Pregled košarice“ kako biste još jednom pregledali odabrane proizvode, te veličinu i cijenu istih. Uz to, možete još jednom promijeniti količinu kupljenih proizvoda ili neke ukloniti. Jednom kada ste provjerili odabrane proizvode, odaberite zemlju dostave, te unesite kupon kod ukoliko ga imete i kliknite desni narančasti gumb „Osvježi košaricu“

  1. Korak: Plaćanje

Nakon uspješnog pregleda košarice, kliknite na gumb „Plaćanje“. Slijedeće na redu je unos podataka, a ukoliko trebate R1 račun podatke možete unijeti ispod osobnih podataka naručitelja. Ukoliko se adresa dostave razlikuje od adrese kod prvotno unesenih podataka, možete kliknuti na „Dostaviti na različitu adresu?“, kako bismo Vaše proizvode dostavili na neku drugu adresu. Sa desne strane još uvijek možete vidjeti proizvode koje ste naručili, a ispod toga potrebno je odabrati metodu plaćanja (bankovna transakcija, plaćanje prilikom preuzimanja, kreditna kartica ili PayPal). Nakon što ste odabrali metodu plaćanja, potrebno je kliknuti na „Pročitao/la sam i prihvaćam uvjete poslovanja“ i “Pročitao/la sam i prihvaćam pravila o privatnosti te crni gumb „Naručite“. Ukoliko ste odabrali plaćanje putem transakcijskog računa ili plaćanjem prilikom dostave (pouzeće), Vaša narudža je gotova i na ekranu se mogu vidjeti detalji iste. A ukoliko ste odabrali plaćanje putem kreditne kartice ili PayPala, potrebno je unijeti podatke kartice ili PayPal računa te kliknuti „Plati“ kako bi Vaša kupovina bila završena.

  1. Korak: Potvrda

Ukoliko su svi prethodni koraci uspješno izvršeni, na upisani e-mail će stići potvrda narudžbe/ kupnje koju svakako trebate čuvati dok stigne Vaša pošiljka. U tom se e-mailu nalaze svi podaci o Vašoj narudžbi kao i njena šifra. Također, ukoliko se radi o metodi plaćanja na transakcijski račun, u mailu će stići i pdf prilog koji možete otvoriti i na dnu ponude vidjeti podatke za uplatu.  Ukoliko e-mail ne primite uskoro molimo da provjerite dali je e-mail u Jank/Spam folderu ili je mailbox pun. Kada narudžba bude spremna i spakirana te preuzeta od kurirske službe biti ćete obaviješteni SMS-om o mogućem vremenu isporuke.

Koje su metode plaćanja?

  • Direktna bankovna transakcija

Uplatite direktno na naš račun u banci. Nakon izvršene narudžbe na Vaš mail će stići potvrda i pdf dokument kao Ponuda u kojem su navedeni podaci primatelja sredstava na koje je potrebno uplatiti iznos naveden u ponudi. Koristite identifikacijski broj narudžbe kao poziv na broj. Vaša narudžba biti će poslana kad sredstva budu vidljiva na našem računu.

  • Plaćanje prilikom preuzimanja

Plaćanje gotovinom prilikom dostave. Poželjno je pripremiti točan iznos kako bi primopredaja bila brža.

  • Kreditna kartica

Prihvaćamo slijedeće vrste kartica: American Express®, MasterCard® , Maestro®, Visa, Diners i Discover.

  • PayPal

Ukoliko je zemlja dostave postavljena izvan RH, ostaju samo dvije metode plaćanja: kreditne kartice i PayPal.

Trebam li se registrirati za kupnju?

Za kupnju registracija nije potrebna, već samo unos e-maila na koji ćemo Vas obavijestiti o detaljima narudžbe, akcijama, novostima i sl., no ipak ukoliko često kupujete kod nas, bilo bi dobro prijaviti se jer onda nije potrebno svaki put iznova unositi podatke. Također, ukoliko se registrirate, u računu možete vidjeti detalje narudžbi i računa, adrese za dostavu i sl.

Što napraviti ukoliko zaboravim lozinku?

Ukoliko zaboravite lozinku, pri prijavi kliknite na „Zaboravljena lozinka“ i slijedite upute, a na upisani e-mail dobiti ćete novu lozinku za prijavu.

Koliko se čeka dostava?

Dostava (RH) na kopnu čeka se 2 do 5 radnih dana od dana narudžbe, a za narudžbe s otoka dostava se može čekati do 8 radnih dana. Ukoliko je adresa dostave izvan RH, dostava se čeka do 10 radnih dana.

Koja je cijena dostave?

RH: Cijena dostave je 29 kn za sve narudžbe do 399 kn, a za narudžbe od 400 kn dostava je besplatna.

Ostale zemlje: Cijena dostave je 75 kn za sve narudžbe do 1499 kn, a za narudžbe iznad 1500 kn je besplatna.

U koje zemlje dostavljate?

Zemlje dostave su slijedeće: Hrvatska, Austria, BiH, Češka, Njemačka, Mađarska, Italia, Kosovo, Makedonija, Crna Gora, Poljska, Slovačka, Slovenija, Srbija.

Kako dobiti kod za popust?

Kod za 20% popust (KOD: OFF20) na sav ne sniženi asortiman biti će dostupan svim posjetiteljima stranice povodom otvaranja web shopa (3.5.2018.-23.05.2018.). Vrijeme trajanja koda je ograničeno a moguće ga je iskoristiti samo jednom sa jednom mail adresom.

Upisom na našu newsletter listu dobivate obavijesti o novostima i akcijama a povremeno i kupon kod koji je iskoristiv samo na Dota web shopu. Kod može značiti popust na sve proizvode, neke od njih ili pravo na besplatnu dostavu.

Dali se popusti zbrajaju?

Kao i inače, popusti se ne zbrajaju i pri kupnji možete iskoristiti samo jedan vid popusta. Dakle, ukoliko je neki proizvod na akciji ili sniženju, prilikom unosa kupon koda za popust on se neće primjenjivati na te proizvode, već samo na one koji se prodaju po redovnoj cijeni. No, uz sve kupon kodove vrijedi i besplatna dostava iznad 400 kn.

Kako odabrati pravu veličinu?

Za odabir prave veličine proizvoda, potrebno je znati barem veličinu kreveta tj. madraca na kojem spavate. No, uz to sigurno će Vam zatrebati veličina jastuka koje imate kao i veličina popluna, pa se preporuča provjera veličine prije kupnje. Za pomoć pri odabiru dimenzija proizvoda jednostavno pregledajte naš vodič za odabir veličina ili nam se obratite na webshop@dota.hr

Mogu li zamjeniti proizvod?

Ukoliko Vam proizvod ne odgovara iz nekog razloga (boja, krivo odabrana veličina i sl), uvijek ga možete zamijeniti. Prije nego nam proizvod pošaljete kontaktirajte nas putem e-maila (webshop@dota.hr) ili telefonskim putem (+385 21/656-577). Ukoliko se radi o zamjeni proizvoda koji nisu oštećeni, krivo dostavljeni i sl., sve troškove zamjene proizvoda snosi Kupac. Detaljne uvjete kupnje kao i reklamacija i povrata pregledajte ovdje.

Dota.hr koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšala funkcionalnost stranice. S Vašim prihvaćanjem, pristajete na upotrebu kolačića u skladu s našom Politikom privatnosti