UVJETI POSLOVANJA (PREDUGOVORNE OBAVIJESTI)

I. Općenito

Internetska stranica www.dota.hr u vlasništvu je trgovačkog društva MELVAN-TRADING d.o.o., Dugopolje, Dugopoljska cesta 29, OIB: 81736052013.

Ovi Uvjeti poslovanja dio su obveze Prodavatelja te su sastavljeni sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br. 41/14, 110/15; u daljnjem tekstu: ZZP), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu (čl.57. – čl.94.), te predstavljaju prethodnu obavijest u smislu članka 81. ZZP. Uvjeti poslovanja služe tome da Kupac prije nego sklopi Ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje, raskid ugovora, a sve sukladno zakonskim propisima. Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu Ugovor je sklopljen tj. Kupac prihvaća navedene Uvjete poslovanja, te će Prodavatelj o činjenici sklapanja Ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti Kupca da je Ugovor sklopljen. Ukoliko Kupac ne dobije obavijest da je Ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja sugerira se provjeriti:

  • Je li poruka u Junk/Spam folderu
  • Je li mailbox pun

Za valjano sklopljeni Ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost. Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije i/ili kupnje. Uvjeti kupnje podijeljeni su u niže razvrstane kategorije/informacije. MELVAN-TRADING d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim Internet stranicama.

Pojam Prodavatelj odnosi se dakle na trgovačko društvo MELVAN-TRADING d.o.o., Dugopolje, Dugopoljska cesta 29, Hrvatska. OIB: 81736052013, MB: 01126563. Registriran u Trgovačkom sudu u Splitu, MBS: 060137757. Temeljni kapital 21.000,00 kn uplaćen u cijelosti. Član Uprave: Renata Melvan. T: 021/473-514, F: 021/474-048, E: webshop@dota.hrinfo@dota.hr, W: www.dota.hr.

Kupac je svaka pravna i fizička osoba čije se sjedište/prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske te koja izvrši narudžbu i plaćanje u Internet trgovini www.dota.hr. Sukladno članku 81. Zakona o zaštiti potrošača. Ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, odnosno djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti Ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.

Prodavatelj prodajom putem Internet stranice www.dota.hr nastupa u svoje ime.

Cjelokupan sadržaj i formati na stranicama www.dota.hr su vlasništvo tvrtke MELVAN-TRADING d.o.o. Sav sadržaj koji se nalazi na stranicama www.dota.hrukoliko nije u osobne svrhe, ne smije se bez dopuštenja Prodavatelja koristiti niti dalje ustupati trećim stranama.

 Nije dozvoljeno reproducirati, objavljivati, distribuirati, pokazivati, modificirati, kreirati derivirani rad, prodavati ili sudjelovati u prodaji, ili eksportirati u nijednom slučaju, u cjelini ili u dijelovima, bilo koji dio sadržaja stranica.

Pristup na internetske stranice www.dota.hr ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje su izvan kontrole Prodavatelja, koje će Prodavatelj nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.

II. Glavna obilježja robe

Svi proizvodi su prikazani opisno i fotografijama, uz namjeru da se Kupcu proizvod prikaže što realnije te da se pruže što detaljnije informacije.

Iako Prodavač ulaže velike napore kako bi fotografije što realnije prikazivale proizvod one su ipak samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl. U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.dota.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na www. dota.hr, Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti Ugovor.

Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni. Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na www.dota.hr može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u Dota skladištu. Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će elektonskim ili telefonskim putem obavijestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ. U dogovoru s Kupcem moguće je produžiti rok isporuke, poslati alternativan proizvod, otkazati narudžbu, vratiti uplaćena sredstva ili otkazati naplatu karticom.

III. Cijena proizvoda

Cijene istaknute na web stranici www.dota.hr izražene su u kunama, a trošak PDV-a je uračunat u cijenu proizvoda. Istaknute cijene vrijede u trenutku naručivanja, a Trgovac zadržava pravo na pogreške. U slučaju pogreške Prodavatelj je dužan obavijestiti Kupca. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave i iz tog razloga se isti dodaju troškovima naručenih proizvoda, osim na narudžbe iznad određenog iznosa kada je dostava besplatna, a sve sukladno uvjetima i na način kako je to naznačeno ovim Uvjetima kupnje.

Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda, cijena dostave ako je naplatna, cijena PDV-a, te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručene proizvode i usluge.

U slučaju plaćanja Internet bankarstvom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

Također, pri izvozu u druge zemlje, carinska davanja i ostale naknade Prodavatelju nisu poznate te o tome nije dužan izvjestiti Kupca, ali se daje preporuka da u tim slučajevima Kupac prije narudžbe sam provjeri eventualne iznose carine i ostalih naknada.

IV. Dostava, troškovi dostave i rokovi

Troškovi dostave priopćavaju se prilikom naručivanja kod svakog pojedinog proizvoda, te ukupni troškovi dostave u slučaju naručivanja više proizvoda. Dostavu unutar RH vrši DPD dostavna služba.

Cijena dostave za područje Republike Hrvatske je podijeljena u dva razreda:

Vrijednost narudžbe do 399 kuna – 29 kuna

Vrijednost narudžbe iznad 400 kuna – besplatna dostava

Maksimalna težina jedne narudžbe je 50 kg, ili ukupni volumen 150×100 cm.

Naručeni proizvod/i isporučuju se najkasnije u roku 4-8 radnih dana od narudžbe (unutar RH), a rok isporuke teče od dana primitka sredstava na račun Prodavatelja.
 Izuzetak su otoci gdje isporuka može biti unutar 8 radnih dana. Ukoliko naručeni proizvod nije na zalihama, Prodavatelj je dužan Kupca obavijestiti telefonski ili mailom i dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje isporuke te vraćanje novca.

Nakon što se roba preda dostavnoj službi, SMS-om će Kupcu biti poslan broj pošiljke kako bi se mogao provjeriti njezin status na adresi dostavne službe. Nažalost, Prodavatelj nije u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe. Za svaku pošiljku Kupac ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke.

U slučaju da Kupac plaća gotovinom pri pouzeću, dobro je imati pripremljen točan iznos novca kako bi primopredaja bila brža.

Cijena dostave za područja izvan Republike Hrvatske:

Vrijednost narudžbe do 1499 kuna – 75 kn

Vrijednost narudžbe iznad 1500 kuna – besplatna dostava

Vrijedi za: Slovenija, Italija, Slovačka, Austrija, Češka Republika, Poljska, Njemačka, Crna Gora, Srbija, Makedonija, Kosovo, BiH
Vrijeme dostave u zemlje izvan Republike Hrvatske: 5-10 radnih dana
Napomena: Kod dostave u zemlje izvan RH moguća su plaćanja carine i ostalih naknada. Budući da Prodavatelj nema uvid u visinu carinskih i ostalih davanja, preporuča se prije narudžbe provjeriti koji i koliki troškovi se mogu očekivati pri uvozu.

V. Plaćanje

Plaćanje je moguće izvršiti:

  • kreditnom/debitnom karticom
  • pouzećem
  • općom uplatnicom/ virmanom/ Internet bankarstvom

Plaćanje općom uplatnicom, virmanom i Internet bankarstvom

Primatelj uplate:
MELVAN-TRADING d.o.o.
Dugopoljska cesta 29, 21204 Dugopolje

Transakcijski račun HR0324020061100669450
IBAN: HR0324020061100669450
ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. JADRANSKI TRG 3A
51000 RIJEKA

Kupac je dužan uplatiti novac na broj računa tj. IBAN koji je vidljiv u pdf dokumentu kojega Kupac dobije  e-mailom po izvršenju narudžbe. Uplatu je potrebno izvršiti u roku od tri radna dana od izvršenja narudžbe, inače se neplaćena narudžba poništava. Treba obratiti pozornost na ukupan iznos koji je potrebno uplatiti.

Plaćanje kreditnom/debitnom karticom

Ako je odabrano plaćanje kreditnom/debitnom karticom putem Corvus Pay sustava, treba odabrati i vrstu kreditne/debitne kartice kojom plaćate (American Express®, MasterCard® , Maestro®, Visa, Diners i Discover) i upišite tražene podatke.

Kontrolni broj je troznamenkasti ili četveroznamenkasti broj otisnut na kartici, koji se ne pohranjuje na magnetskoj traci kartice niti se pojavljuje na računima i potvrdama trgovaca. Kontrolni broj služi kao dokaz da Kupac fizički posjeduje karticu u trenutku online kupnje i time se smanjuje mogućnost zlouporabe. Položaj kontrolnog broja ovisi o kartici. Za izabranu karticu potrebno je unijeti odgovarajući kontrolni broj prema sljedećim uputama.

Na American Express karticama izdanim u Hrvatskoj koje počinju znamenkama 3775 postoji troznamenkasti kontrolni broj otisnut na poleđini kartice (posljednja desna grupa od 3 znamenke) kojeg je potrebno upisati. Za ostale American Express kartice potrebno je upisati četveroznamenkasti broj otisnut na prednjoj strani kartice.

Prilikom plaćanja MasterCard, Maestro ili Visa karticama potrebno je upisati troznamenkasti broj (posljednja desna grupa od 3 znamenke) koji je otisnut na poleđini kartice u potpisnom polju. Ako na Maestro kartici nije otisnut kontrolni broj, njegov upis nije obvezan.

Sve osobne podatke o korisniku kartice, potrebno je upisati koristeći samo slova engleske abecede, ne koristeći hrvatske dijakritičke znakove (č, ć, đ, š, ž) ili znakove nekih drugih jezika (ß, ç, ä, ë, ö i slično). Umjesto njih pisati c, dj, s, z ili druge odgovarajuće znakove.

  • Ime i prezime – potrebno je upisati točno kao na kartici (bez čćđšž) koristeći slova engleske abecede.
  • Adresa, Mjesto, Poštanski broj, Država – upisuje se točno kako je napisana na računu koji korisnik prima od kartičara (bez čćđšž) koristeći slova engleske abecede.
  • Broj telefona – upisati broj koji se može nazvati u slučaju potrebe provjere narudžbe.
  • E-mail adresa – upisati važeću e-mail adresu na koju će se poslati obavijesti o autorizaciji, terećenju kartice ili otkazivanju transakcije.

Plaćanje na rate je trenutno dostupno za slijedeće kartice: American Express, Visa Premium, MasterCard, Maestro, Visa, Diners i Discover kartice.

Kada Kupac klikne gumb Plati, biti će vidljiva potvrda o narudžbi koja će biti poslana na e-mail adresu Kupca.

Radi zaštite kupca, CorvusPay sustav ne dopušta Trgovcu naplatu većeg iznosa niti uvid u broj kreditne/debitne kartice. Prodavatelju je vidljiv samo samo broj transakcije koji se šalje na naplatu ili otkazivanje prema kartičaru. CorvusPay sustav onemogućava sudionicima u procesu kupnje pristup podacima za koje nisu ovlašteni: banka, primjerice, može vidjeti samo financijske podatke, ali ne i podatke o sadržaju kupnje, dok, s druge strane, Prodavatelj vidi samo podatke o sadržaju kupnje, ali ne i financijske informacije o kupcu (broj kartice, stanje i sl.).

Nakon što je uplata evidentirana, Kupac dobiva obavijest o narudžbi/kupnji u elektronskom obliku odmah ili tijekom prvog radnog dana od trenutka kupnje (radno vrijeme podrške: ponedjeljak – petak od 8-16). 

Potvrda narudžbe zajedno s ovim Uvjetima poslovanja predstavlja Prethodnu obavijest u smislu Članka 81. ZZP. Potvrdu Prethodne obavijesti (Članak 81. ZZP) Kupac će primiti na e-mail adresu zajedno s potvrdom o narudžbi. Račun će biti poslan Kupcu zajedno s pošiljkom u fizičkom obliku ili na e-mail Kupca u elektronskom obliku.

Plaćanje PayPal-om

Kada je odabrano plaćanje putem PayPal-a, za nastavak je potrebno unijeti e-mail adresu te lozinku za PayPal račun. Nakon plaćanja korisnik se vraća na stranice www.dota.hr. Ako je uplata uspješno izvršena, Kupac dobiva e-mail kao potvrdu narudžbe.

Plaćanje prilikom preuzimanja (pouzećem)

Kod odabira plaćanja putem pouzeća odnosno prilikom preuzimanja robe, Kupac naručenu robu plaća gotovinom kuriru (dostavnoj službi) prilikom dostave, pa se preporuča pripremiti točan iznos novca kako bi primopredaja bila brža.

VI. Jednostrani raskid Ugovora

Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu na gore opisani način ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet Ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Ako Prodavatelj ne obavijesti Kupca o ovom pravu, pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine Ugovor i to elektronskim putem na mail adresu: webshop@dota.hr. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora, Prodavatelj će dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Ako Kupac jednostrano raskine Ugovor, izvršit će se povrat novca Kupcu, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je zaprimljena odluka o jednostranom raskidu Ugovora. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je novac i primljen. Troškove povrata robe snosi Kupac. Povrat novca moguće je izvršiti tek nakon što roba bude vraćena ili nakon što Prodavatelj primi dokaz da je roba poslana. Robu je potrebno vratiti poštom na dokaziv način na adresu MELVAN-TRADING d.o.o., Dugopoljska cesta 29, 21204 Dugopolje. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i cjelokupnog pakiranja proizvoda, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

VII. Reklamacije i prigovori

Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Kada je isporučen originalno zapakiran paket i Kupac preuzme robu uz obavezan potpis na dostavnici, time se potvrđuje da je roba uredno isporučena.

Za sve artikle vrijedi zakonski propisani rok za reklamaciju. Dogodi li se unutar tog roka da je artikl, primjerice, promijenio svojstva, a što proizlazi iz nepridržavanja propisanih postupaka njege i održavanja, MELVAN-TRADING d.o.o. ne odgovara za nastala oštećenja. U protivnom proizvod je moguće vratiti te isti može biti zamijenjen za isti ili sličan novi artikal, ili popravljen o trošku Prodavatelja te se može ostvariti popust ili povrat uplaćenog iznosa. U takvim slučajevima poželjno je da Kupac priloži i račun uz reklamaciju.

Kupac može pisane prigovore i reklamacije poslati na e-mail webshop@dota.hr s opisom i/ ili fotografijama oštećenja na kako bi Prodavač pristupio rješavanju prigovora odnosno reklamacije. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, članak 10., Kupac može svoj prigovor odnosno reklamaciju poslati i pisanim putem na adresu Prodavatelja s naznakom “Webshop reklamacija” ili na fax: 021/474-048. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor ili reklamacije potrebno je navesti broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Na sve primjedbe, prigovore i reklamacije tvrtka MELVAN-TRADING d.o.o. odgovorit će u roku od maksimalno 15 dana.

VIII. Povrat robe

Kupac ima pravo na opravdani prigovor odnosno reklamaciju i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid Ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, nesipravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor odnosno reklamacija opravdana te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.

U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.

IX. Rješavanje sporova

Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je sud u mjestu sjedišta Prodavatelja.

X. Izjava o zaštiti osobnih podataka Kupca/ korisnika

Prodavatelj se obvezuje pružati zaštitu osobnim podacima Kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiranje kupaca o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito davanje kupcima mogućnosti izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Prodavatelja i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

XI. Sigurnost plaćanja kreditnim karticama

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Hvala što koristite CorvusPay!
Što je kolačić?

Kolačić (cookie) je jednostavna tekstualna datoteka koja se pohranjuje u pregledniku dok korisnik pregledava neku internetsku stranicu. Kolačići mogu sadržavati informacije o tome koje je stranice korisnik posjetio, podatke o prijavi, pa i koje je gumbe korisnik kliknuo. To pomaže stranici da prikaže informacije prilagođene potrebama korisnika. Takve informacije mogu biti spremljene jedino ako korisnik to omogući. Sama web stranica ne može dobiti pristup informacijama koje im korisnik nije dao, te ne mogu pristupiti niti jednoj drugoj datoteci na računalu korisnika.

Kako onemogućiti kolačiće?

Korisnik može onemogućiti spremanje kolačića na računalo ali sam čin blokiranja mogao bi imati negativan učinak na korištenje web stranice. Kako bi kolačići bili isključeni, potrebno je namjestiti postavke i konfiguracije internetskog preglednika. Za informacije o postavkama kolačića, potrebno je odabrati korišteni web preglednik:

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju Internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke.

Što su stalni kolačići?

Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa Internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se korisnik ne treba svaki put prijavljivati prilikom posjeta određenom web mjestu.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje.