POVRAT ROBE

Kupac ima pravo na opravdani prigovor odnosno reklamaciju i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid Ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, nesipravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor odnosno reklamacija opravdana te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.

U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje.

ZAMJENA PROIZVODA

Ukoliko Kupac shvati da nije odabrao dobru veličinu, da je pogriješio u izboru boje, da je naručio krivu količinu i sl., proizvode može zamjeniti u roku 15 dana od dana primitka narudžbe uz prethodnu najavu na e-mail webshop@dota.hr ili na tel: 0993434594. Telefonskim putem ili putem e-maila biti će dogovoren način zamjene. Budući da Prodavatelj ničim nije utjecao na odluku Kupca i nije kriv za pogreške istoga, cijeli trošak zamjene proizvoda snosi Kupac. O načinu zamjene i troškovima Kupac i Prodavatelj također će se dogovoriti telefonskim ili e-mail putem. Robu je potrebno vratiti neoštećenu, ne opranu, u original pakiranju te uz račun.

Također, ukoliko Kupac ne preuzme pošiljku u dogovorenom roku i trži ponovno slanje pošiljke koja se prethodno vratila Prodavatelju,  trošak povrata i ponovnog slanja u cijelosti snosi Kupac.